úterý 16. února 2016

Narozeninové přání

Dnes bych Vám ráda ukázala malý návod na to, jak přidat Vašemu přání trochu jiný rozměr přidáním drátků a papírových balónků.
Toto přáníčko jsem vyráběla k narozeninám obchodu Pretty papers. Trochu dětské, vím, ale zalíbilo se dědičce Pretty impéria, takže i toto přání se probojovalo mezi tři oceněné :)


Připravila jsem si ozdoby, základ přání, akvarelový karton a pár tahy udělala modré pozadí. Pak vybarvila zajdu fixkama, které jsem vždy trochu rozmyla vodou.


Na pauzák natiskla a naembossovala text.

 
 Vyřízla srdíčka a  zhruba naměřila délku drátku...Je to obyčejný dekorační drát v tloušťce cca 0,4 mm. Na vytvoření kliček nemusíte ani používat šperkařské kleště, stačí tužka nebo špejle...





Zajdu jsem pak trochu nařízla, aby to vypadalo, že drží balónky v tlapce a taky se pak pěkně schová i lepidlo. Používala jsem gelové lepící tečky. Asi by to šlo i tavnou pistolí, ale toto mi přišlo jako nejjednodušší způsob.


Pak už jen pár flitrů a bylo hotovo. Ale klidně mohlo být přání i bez nich...



Adéla

2 komentáře:

  1. Adél, máme teď asi stejné období - akvarel a razítkovací inkousty vedou, Vaše přání mě strašně baví, paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se líbí. No já myslím, že mi ten akvarel vydrží hodně dlouho :-)

      Vymazat