sobota 5. května 2018

Mezinárodní den scrapbookingu


Vítejte na mém blogu. Jsem moc ráda, že jste z Paperoamo dohopsali až sem.

Nejdříve bych Vám chtěla ukázat můj projekt, který jsem v rámci DT challenge vytvořila. 
Iva mi nevědomky připravila krásný balíček s produkty firmy Pinkfresh studio. Velitelky celou tuto akci skvěle vymyslely, protože jsem si papíry a výseky z kolekce Be you hned objednala taky. Kolekce je v kombinaci tyrkysové, lososové a rosegold barvy...ach... :)
Udělala jsem si jednu velkou stránku a jednu PL stránku. A opět jsem velice aktuální - obrázky jsou z minulého víkendu.
Ještě pár detailů. Kolekce má i nádherné dřevěné buttony a ta rosegold abeceda! Úžo!


Po cestě sem jste si už určitě přečetly, jaké PA produkty milují mé kolegyně. Já se budu nejspíš opakovat, ale stále je moje mega oblíbená sada textových razítek "Všechno nejlepší" a březnový My life kit a Extra kit. A taky všechny chipboard výseky
.

Taaak, a teď ještě moje guilty pleasures. Vlastně ale není nic, za co bych se úplně styděla. :)

hudební...občas poslouchám One direction nebo ukňouraný chlapy jako je Damien Rice a James Blunt
jídlo...nejsem moc na sladké, ale miluju zmrzlinu Haagen Dazs s makadamovými ořechy...tu jsem schopná vzít a s tím, že si vylovím ještě jeden oříšek, ještě jeden, ještě...už do mrazáku nevrátit...protože takový kousíček už nemá cenu schovávat...
tvořící...trochu ulítávám na razítkách s milými zvířátky...i když je jejich využitelnost dost malá, protože nevím, jestli všechny ty slony, hrochy, jednorožce a veverky použiji na něco jiného než přání pro děti. A taky miluju kovové hřebíčky (brads), ale pak je mi líto je použít, takže mám už taky pěknou zásobu...

I u mě můžete soutěžit o poukázku na nákup v Paperoamo eshopu.

Vytvoř komentář k tomuto příspěvku - odpověz na otázku:

Jaký výrobek / projekt by ses ráda naučila tvořit na kurzu Papero amo? 

Ze všech komentářů, které budou obsahovat odpověď na otázku, v pondělí vylosujeme výherce POUKÁZKY 300 Kč NA NÁKUP NA WWW.PAPEROAMO.CZ (celkem hrajeme o 3000 Kč na všech zastávkách!)

Až mi napíšeš odpověď, skoč na blog Papirové mámy a podívej se, co ze swapnutého materiálu vytvořila Iva Válková.

VÍTĚZKOU SE STÁVÁ PETRA BOHACKOVA!
Moc gratuluju, o vyhru napis Paperovelitelkám, Ani tu nechala na konci komentář. :)

44 komentářů:

  1. Další materiály, které musím zvážit při vkládání do košíku... :-D a ty dřevěné buttonky, tak ty pudou :-D Výrobek vůbec netuším, ráda si s vámi dám jen kafe :-D
    Peťa Procházková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vsak ja uz si taky cast kolekce objednala, ta barevna kombinace je krasna ;)

      Vymazat
  2. Já bych určitě chtěla znova vyzkoušet fuse :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na takovy kurz bych sla nejspis taky...muj Fuse je ve skrini nerozbaleny od predminulych vanoc... :)))

      Vymazat
  3. Krása! :) Já bych si ráda vyzkoušela práci na řezacím plotru.

    OdpovědětVymazat
  4. I když na tom asi nic není, ráda bych si vyzkoušela stránku s využitím techniky fringe.

    OdpovědětVymazat
  5. škoda, že ja sa do čr na kurz nedostanem... možno dám tip na výnimočný kurz na slovensku? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ja by som bola tiež za kurz na Slovensku :-) A vyskúšať by som si chcela niečo, na čo nemám doma pomôcky, napr. big shot, fuse, aby si človek mohol rozmyslieť, či do toho investovať. Alebo nejaký vychytaný minialbum.
    Andrea Trokanová

    OdpovědětVymazat
  7. Samé krásné inspirace! Já bych si chtěla vyzkoušet výrobu přání a třeba akvarelovou techniku a taky krasopsaní.

    OdpovědětVymazat
  8. Také ulítávám na razítkách a proto by se mi líbilo naučit se pěkně akvarelově vybarvovat a krasopis. Verča Sembolová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na krasopis to chce hodne trpelivosti a trenink...nauci se pry kazdy ;)

      Vymazat
  9. Nádherné! Miluju tuhle kombinaci barev <3 Na kurzu bych se nejradši naučila krasopsaní, ale bojim se,že na to člověk musí mít buňky a umět aspoň trošku malovat či hezky psát..a já neumím ani jedno :/ Petra Pivoňková

    OdpovědětVymazat
  10. Ta rosegold teda je! A moc krásné stránky! Já bych si chtěla zkusit nějaké vychytané minialbum :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super barevná kombinace. A kurzy PA se mi líbí tak jak jsou. Od všeho něco:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéééj, ta abeceda! Dáš mi odkaz, prosím?

    Na kurzu asi minialbum. Nebo traveler's notebook?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa, tak ta abeceda uz neni. Ani se nedivim, ale treba nase velitelky jeste sezenou. Kdyztak si nastav hlidaciho psa ;)
      https://www.paperoamo.cz/papero-amo/eshop/0/3/5/9326-PINKFRESH-STUDIO-Puffy-Stickers-BE-YOU

      Vymazat
  13. Na kurzu bych ráda vyzkoušela mixed media, práci s řezacím plotrem nebo se strojkem Minc.

    OdpovědětVymazat
  14. Adelko já se kocham, krasne to mas! No a ti uknourami chlapi... tak tos mě dostala😂

    OdpovědětVymazat
  15. Ďakujem za inšpiráciu, papier mám objednaný tiež, takže fakt dik :) No a chcela by som sa naučiť "krasopsaní", nech môžem konečne niečo do albumu napísať, aby to vyzeralo pekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni zac. ;) Ona spousta toho materialu nazivo vypada proste mnohem lip ❤

      Vymazat
  16. Veľmi by som chcela sa naučiť dokonalý hand letteribg:)

    OdpovědětVymazat
  17. Krasne barevna stranka!!
    Nejak se nemohu dostat do tvoreni PL, chtelo by to nejake figle.

    OdpovědětVymazat
  18. Kouzelné stránky!

    Já bych chtěla umět VŠECHNO:))) Úplně nejvíc se mi líbí kurzy, které jsou namixované, jak z technicky zajímavého soudku, tak i výsledný produkt je neokoukaný...takže třeba něco jako minialbum s pomocí fuse:D

    OdpovědětVymazat
  19. Ráda bych vyzkoušela mixed media.

    OdpovědětVymazat
  20. Ten pruhovaný papír je úplně nádherný! Krásné stránky...

    Mně se moc líbilo první minialbum, ale ráda si zkusím i layout nebo PL stránku. Ono je zajímavé všechno, hlavně vidět, jak se se stejným materiálem a stejným zadáním nakonec popasuje každý jinak... :)

    OdpovědětVymazat
  21. Adél, stránky jsou nádherné! Také mám docela sbírku razítek ... až na to, že je neumím tak krásně použít jako ty. Ale poslední rok se je snažím alespoň vyndat z krabice ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Ta abeceda rosegold je úžasná a stránka samo taky :-)
    Ráda bych zkusila layout pod vedením zkušených, protože mě vůbec nejdou.

    OdpovědětVymazat
  23. Protože začínám, klidně bych se na kurzu naučila cokoliv zajímavého. Ať už jak zpracovávat fotky, jak je vybírat, jak tvořit stránky, apod.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tato krásná barevná kolekce mi nějak unikla a ta abeceda také. Nastavím si hlídacího psa a ten mi to musí pohlídat. Moc se mi líbilo podzimní tvoření v Pracovně. Brala bych pomoc s úpravou fotek, s tím se moc peru. Chtěla bych si vyzkoušet práci s plotrem

    OdpovědětVymazat
  25. S holkama na kurzu ve Zlíně uz jsem absolvovala snad uplne vsechno. Porad je uhanime o stranku kde budeme “patlat” barvy tak možná zase jednou neco takového.

    OdpovědětVymazat
  26. Adélko krásná jarní stránka, jemně příjemná. A co bych brala na kurzu? Chtěla bych se naučit výrobu nějakého složitějšího alba, k tomu se nemohu nějak dokopat.

    OdpovědětVymazat
  27. další krásné stránky, wau, jste se holky fakt překonaly :) Já bych byla vůbec nadšená, kdybych se někdy na nějaký kurz přijela podívat. Tvořit můžeme úplně cokoliv :)

    OdpovědětVymazat
  28. Adél rovnako ako ostatné dievčatá si to s balíčkom zvládla bravúrne a vytvorila si krásne stránky. Čo sa týka kurzov vyskúšala by som si čokoľvek, na každom jednom sa človek niečo priučí :-) a za kurz na Slovensku hlasujem všetkými desiatimi ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Miluju kurzy s holkama a teď neustále pokukuju po krasopsaní,takže takový kurz bych si nenechala ujít.

    OdpovědětVymazat
  30. Ta prace a fotky, to je opravdu nadhera, clovek se muze koukanim kochat stale a stale dokola.
    Ja stale snim o nejakem kurzu krasopisma a taky jak si udelat takovy krasny vodovkovy cmouhovy podklad.
    Mirka Berešiková

    OdpovědětVymazat
  31. Be you je prostě nádhera! Já bych chtěla se naučit tvořit minimalistické layouty. A zkusit plotr.

    OdpovědětVymazat
  32. Krásná kolekce a krásně zpracovaná stránka - a hlavně PL ... a obdivuju aktuálnost :)
    Vzhledem k tomu že mé zkušenosti jsou pramalé a jsem naprostý začátečník tak asi cokoliv by pro mne bylo přínosem - obdivuji ale hlavně krasopis ... jo a akvarel - mám fixy, pastelky i barvičky a stejně mám vždy pocit že můj 5-ti letý syn tuto techniku ovládá lépe :)

    OdpovědětVymazat
  33. nějak pořád bojuju s krasopisem a jak tak koukám v komentářích tak nejsem jediná, jinak bych si ale chtěla vyzkoušet embossování :)

    A palec nahoru za tvůj výtvor <3

    OdpovědětVymazat
  34. Hezká stránka. No a přidám se k většině, krasopis je vážně dovednost, kterou bych ráda (třeba díky kurzu paperoamo) ovládala ;-) Marta Chladová

    OdpovědětVymazat
  35. Wow. I tenhle set na LO bych moc rada koupila jako pagekit. Krása! A tvůj výsledek je moc hezky. :)

    Rada bych šla na nějaké pekne minialbum. Obecně kurz skoro na jakékoliv téma :) ideálně někdy i cestovní třeba v Brně?

    OdpovědětVymazat
  36. Jelikož všechny kurzy PA byly vždy moc fajn, šla bych klidně na jakýkoliv další - např. minialbum, horký embossing, krasopis atd.

    OdpovědětVymazat
  37. VÍTĚZEM SE STÁVÁ č. 11 (PETRA B.). Gratulujeme ♥ O výhru se prosím přihlas na email atelier@paperoamo.cz
    Děkujeme všem za skvělé komentáře a těšíme se na další rok!

    OdpovědětVymazat