čtvrtek 14. dubna 2016

PL story - My hobby

Tuto stránku jsem dělala jako inspiraci pro dubnovou výzvu na Scrapylife blogu.Téma je "my hobby/můj koníček" a jsem zvědavá, jestli se budou všechny příspěvky týkat scrapbookingu nebo budou k vidění i koníčky jiné.
Sama jsem mezi své koníčky samozřejmě zahrnula i scrapbooking a cardmaking. Dále pak výrobu šperků a svatebních tiskovin a dekorací.

 

 Stránka je barevně hodně neutrální - jen v bílé s akcenty tyrkysové. Kromě fotek a kartiček z bílého strukturovaného kartonu, jsem sáhla i po kolekci Midnight, kterou mám už poměrně dlouho. Je velice univerzální a vracím se k ní vždy, když chci stránky v duchu minimalismu.

V současné době mám to štěstí, že můj koníček je zároveň i mou prací a tak jsem to na stránku i natiskla. Texty, které vypadají jako psané štětcem, jsem si vytiskla, vystřihla a podlepila pěnovou páskou, aby nebyla celá stránka tak "plochá". Zároveň jsem tím zvýraznila mé tři největší koníčky.

 
 Jednu z velkých kartiček jsem ozdobila motýlky a enamelkami. Motýlci jsou vyřezaní na BigShotu a secvaknutí sešívačkou. Až se dají kartičky do plastové kapsy, tak už nebudou vypadat tak pěkně, tak je možná přilepím na kapsu a uvnitř zůstane kartička s enamelkami.


Jelikož jsou v kitech většinou kartičky ve více kusech, nebylo mi líto do jedné z nich říznout a použít tak na výřez stejný motiv jako je na doplňkové kartičce.

  
A taky jsem konečně využila nádhernou enamelku ve tvaru mráčku ze sady od Teresy Collins, kterou si doma "suším" už dva roky. Barevně sem skvěle zapadla.



 
Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat