středa 13. července 2016

PL - má oblíbená

Dnes bych Vám ráda představila jednu z mých nejoblíbenějších dvoustran v albu. Dělala jsem ji sice už v roce 2014, ale pořád se k ní ráda vracím. Zároveň je to ukázka toho, že k tvorbě PL alba nepotřebujete mnoho pomůcek a materiálu.

Využila jsem víceméně materiál, který používám i k tvorbě přáníček- 6x6 sadu papírů, které k sobě krásně barevně ladí, washi pásku, kovové ozdobné hřebíčky, pár enamelek, kartonové výřezy, razítko, pomůcky na embossování, štítkovač a papírové krajky.



 Obě stránky jsou v kombinaci šedých, světlemodrých a béžových tóny s drobnými červenými akcenty.


Texty jsem si vytiskla a drobné popisky vyrobila pomocí štítkovače. Využila jsem i visačky z holčičích nákupů.


Chipboardový nápis jsem pro oživení přetřela lepidlem Glossy accents.


K ozdobení fotky s mým malým žroutem mi skvěle posloužila washi páska a kovové svorky ve tvaru příboru.


Druhá strana je z víkendové návštěvy Hradce, kam jezdíme za rodiči. Jako "naplavení pražáci" si tam vždy odpočineme, u babičky na venkově se nadýchneme čerstvého vzduchu a nakrmíme koníky.

 
Neměla jsem moc fotek, takže jsem si udělala i velké kartičky. Jedna z nich je s výsekem a embossovaným narazítkovaným věnečkem, druhá je složená ze "zbytků" s připevněnou krajkovou rozetkou.


V malé kartičce jsem vyřízla srdíčka a vzniklé otvory podlepila také krajkou z papíru. Na další stránce mám fotku s bílým pozadím, takže pak v krajce neprosvítá žádná barva, která by mi tuto stránku narušovala.

Ještě přikládám drobnou rekapitulaci a pár fotek ze zákulisí. Kvůli špatnému světlu jsem totiž fotila na terase na bílém stolečku, ze kterého jsem ovšem musela nejdříve odstranit majitelku. :)



A co Vy? Taky máte oblíbené stránky ve svém albu?
 
Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat