pondělí 10. října 2016

PL - stránka z dovolené a mininávod

Dnes bych Vám chtěla ukázat stránku z dovolené na Rujáně. Opět jsem využila psaní textů přímo do fotek a k tomu kartičku ze svatební kolekce paperoamo. K tomu stačilo už jen pár enamelek a samolepek (kovové "badges", které byly taky součástí některého ze starších PA kitů, myslím. Tuto jednoduchou stránku jsem ještě doplnila o kapsičku z pauzáke, ve které jsou ukryté malé mušle. Jejich hledání a sbírání mě u moře baví vždy ze všeho nejvíc a tady jich naštěstí bylo celkem dost. :)





Tady pro vás mám jednoduchý postup na výrobu kapsičky.
Jednu stranu jsem embossovala pomocí Bigshotu, strany slepila tenkou oboustrannou páskou a pak ještě převázala provázkem. Malé kovové kormidlo je už takový drobný detail, který k moři prostě patří.





Takt vypadá celá stránka. Hned bych se tam vrátila. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat