středa 30. března 2016

únor 2016

Pro únorové stránky letošního roku jsem zvolila chladnou barevnost v kombinaci bílé, šedé a světlé tyrkysové (mátové). Použila jsem kapsy v oblíbeném rozvržení typu A v kombinaci s kapsou ve formátu 6x8. Už v mém minulém příspěvku jsem jako doplňkové kartičky využila kolekci September skies. Tentokrát jsem po nich sáhla opět, jen jsem místo romantických květinových motivů vybírala modernější typ s nápisy nebo dekorem kmenů.

Již delší dobu jsem si chtěla vyzkoušet stránky, které by byly více vzdušné, bílé, fotky 
s větším orámováním atd. Díky jedné z fotek Lucky Šindelkové jsem si řekla, že už je čas a pustila se do toho. S výsledkem jsem spokojená a věřím, že tento typ stránek/fotek 
v mém albu ještě uvidíte. 
Texty jsem tiskla přímo na fotky a kartičky, jen u několika nápisů ve spodní části jsem se rozhodla natisknout text samostatně, vystřihnout a podlepit pěnovou páskou.


Kartičce s označením měsíce jsem opět vyhradila jednu velkou kapsu. Krom vyřezaného
a nalepeného nápisu jsem kartičku dozdobila ještě enamelkami a datumovým razítkem.


Na jednu z kartiček jsem vlepila pramen vlasů, který si Ella ustřihla, když ji nešla sundat gumička a já zrovna nebyla ve střehu, abych ji zachránila :)





Na další kartičku jsem text také vytiskla na tiskárně a ozdobila samolepkou s ptáčkem ze svých letitých zásob a pár enamelkami.

Na protější straně jsou fotky z našich běžných dnů... Stínové divadlo při večerním koupání, dortíky v nově objevené kavárně a náhodné setkání s Richardem z kapely Kryštof při cestě z nákupu. Já v jedné ruce sušenky, 
v druhé dítě, ale i tak před námi neutekl a prohodil pár slov. E. se hned ptala, co to bylo za pána, tak jsem ji řekla, že to je ten, který zpívá, když doma tančíme. 
Na Srdcebeat totiž řádí nejvíc a zatím jsem se ještě nedostala k tomu, abych si do tabletu stáhla nějaké "dětské hity".

Na opačné straně je fotka z "ufo" houpačky. Všechny fotky jsem si tiskla doma, protože se mi je nechtělo posílat do fotolabu a bohužel má moje tiskárna na fotky a bezokrajový tisk přednastavené jen určité formáty a 15x20 mezi ně nepatří. Nakonec mi ale tato chyba ani tolik nevadí a fotku nechám tak. 
Ve spodní části je Ellča při její oblíbené hře na zakletou princeznu. Já mám v tomto představení dvojroli - nejdříve zloduch a pak zachránce.

Kartičku jsem dozdobila nastříhaným a podlepeným textem a kolečkem s korunkou.


Poslední velká stránka je především o fotkách. Díky větším bílým plochám kolem fotek působí jako celek uvolněně a vzdušně a to se mi líbí. Zároveň jsem si mohla "nechat" více fotek. Hodně fotím více obrázků za sebou a takhle si místo dvou fotek na celou výšku, můžu zachovat tři vedle sebe a do volného místa vepsat i text.


Zdobení zde už je minimální - enamelky, "puffy" samolepka a epoxidová srdíčka. Třeba se jednou dopracuju k původnímu záměru Becky Higgins - jen fotky a PL kartičky, žádné zdobení, rychlá práce.





Děkuji za přečtení a přeji pěkné jarní dny. 
Teď začíná moje oblíbená část roku a to světlo odpoledne a večer...juch :)
  
Adéla




2 komentáře:

  1. Opět moc povedené stránky. Já pomalu začínám obdivovat ten core kit September skies, prvně se mi nelíbil, ale teď když ho vidím v albech, tak se pořád přesvědčuji, že těch kartiček už mám dost. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Já těch kartiček už mám taky mraky a vždycky si říkám, že další nepotřebuju a můžu použít i ty hromady scrappapírů a pak neodolám. A tohohle tedy nelituji, za mě je to jeden z těch nejpovedenějších.

      Vymazat