čtvrtek 15. září 2016

mininávod na elegantní svatební přání

Pro poslední výzvu v soutěži na papercards.cz jsem podle sketche vyrobila jednoduché přání s akvarelovým podkladem. Je vhodné třeba jako svatební, protože jsem do levé části umístila samolepku s textem "happily ever after".
Opět jsem sáhla po mých milovaných akvarelových fixách od Kuretake. Já si je sice kupovala přes Amazon a nechala poslat z Japonska, ale nyní už jsou i v našich eshopech. K rozmytí jsem použila vodní štětec. základem dobrého výsledku je vhodný karton. Ráda používám akvarelový karton od firmy z Canson. Díky tomu jsem mohla barvy nanést přímo na papír a následně rozmýt. Před úplným zaschnutím jsem přidala ještě trochu čisté vody a to vytvořilo ty jemné "mapy".


K dozdobení jsem pak využila pár enamelových teček, květinový výřez od Sizzix a samolepku ze svatební kolekce od Snap. Tento styl přáníček mám nejraději. Sice mi někdy chvilku trvá, než si promyslím, jak by mělo vypadat, ale vyrobené je pak během pár minut.

 
Ať Vám tvoření přináší jen radost.
 
Adéla

2 komentáře: