středa 28. září 2016

PL - červenec je tu

Ve svém albu se konečně dostávám k červenci. Protože je v některých týdnech zážitků a fotek více, předpokládám, že využiju více stránek než jednu na týden. Udělala jsem si pro červenec jednu úvodní stránku s rozvržením v designu A. Další stránka už mapuje prvních pár prádninových dnů. Opět jsem využila psaní textu přímo do fotek a výrazného bílého orámování fotek.


 



Vybrala jsem jen několik fotek z dovolené a velkou z nich rozstříhala a umístila do tří kapes.


Pro stránku z prvního týdne jsem využila kartičky z kolekce Dreamy a několik z kitu September skies. Na jednu z kartiček jsem pomocí pěnových čtverečků přilepila výřez ze sady od Amy Tangerine.


Na další z kartiček jsem si vystřihla nápis ze stejné sady (September skies), také podlepila pěnovou páskou a použila pár enamelek. Bez těch už na svých stránkách neobejdu.


Velkou kartičku jsem si vyrobila z kartonu ze sady papírů Take Me Away, fotku nalepila a černou fixou dokreslila "šití".


Kompletní stránka je laděna do kombinace bílé a mint barvy a dopadla takto. :)


Užívejte si babí léto.
Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat